فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

لیست صفحات مرتبط:
+
جهت ورود بـه صفحه بحث و تبادل نظر آزمون استخدامـی قوه قضاییـه اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود بـه صفحه بحث و تبادل نظر آزمون مترجم رسمـی قوه قضاییـه اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود بـه صفحه بحث و تبادل نظر آزمون تصدی منصب قضا اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود بـه صفحه بحث و تبادل نظر آزمون کانونـهای وکلای دادگستری ایران اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود بـه صفحه بحث و تبادل نظر آزمون کارشناس رسمـی دادگستری اینجا کلیک نمایید
+جهت  ورود بـه صفحه بحث و تبادل نظر آزمون استخدامـی وزارت دادگستری اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود بـه صفحه بحث و تبادل نظر آزمون قضاوت ویژه مناطق محروم اینجا کلیک نمایید
+جهت ورود بـه صفحه اخبار آموزش و اشتغال کارآموزان قضایی اینجا کلیک نمایید

خبر 31 تیر 97: اعلام مـهلت اعتراض بـه نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی (منبع: خبرگزاری مـیزان)

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری مـیزان، زمان ثبت نام دفتر پیشخوان قضایی سال95 خالقی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: زمان ثبت نام دفتر پیشخوان قضایی سال95 نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بر روی سامانـه خدمات الکترونیک قضایی قابل مشاهده است.

وی با اشاره بـه اینکه این فراخوان درون کلیـه حوزه‌های قضایی شـهرستان و بخش سراسر کشور برگزار و نتایج بـه صورت سراسری اعلام شده است، اضافه کرد: درون این فراخوان امتیـازات با توجه بـه مدرک تحصیلی، سابقه قضایی و حقوقی، مدیریت و مـهارت‌های فناورانـه درون نظر گرفته شده هست وهمچنین با درون نظر گرفتن سهمـیه‌های قانونی اقدام بـه اعلام بالاترین نمرات که تا سه برابر ظرفیت هر حوزه قضایی شده است.

این مقام قضایی درون استان کرمان اظهار داشت: فهرست افراد قبول شده بعد از طی مراحل گزینش و مصاحبه‌های تخصصی درون حوزه‌های قضایی مربوطه جهت اخذ پروانـه معرفی مـی‌شوند.

خالقی درون پایـان خاطر نشان ساخت: درون صورتی کـه متقاضیـان بـه نتایج فراخوان اعتراض داشته باشند مـی‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ اعلام بـه سامانـه مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

اخبار و آگهی های استخدامـی ایران استخدام را در پیـام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

خبر 27 تیر 97: اعلام نتایج فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 97 (منبع: سایت قوه قضائیـه)

با توجه بـه اعلام نتایج ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی درون کلیـه حوزه ها متقاضیـان مـی توانند از قسمت “پیگیری” با استفاده از شماره ملی و رمز عبور اقدام نمایید.
لازم بـه ذکر هست در صورتی کـه رمز عبور خود را فراموش نموده اید با وارد نمودن شماره شناسنامـه و شماره تلفن همراهی کـه در هنگام ثبت نام ورود اطلاعات کرده اید بصورت پشت سر هم و بدون فاصله اقدام بـه رویت نتیجه نمایید .
در صورت فراموشی رمز بـه صورت زیر اقدام نمایید.
به عنوان مثال اگر شماره شناسنامـه شما 154 و شماره همراه شما 09124444444 ‌باشد بـه شکل زیر از چپ بـه راست عمل نمایید.
15409124444444

جهت مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر 27 تیر 97: نحوه اعتراض بـه نتایج فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سال 97 (منبع: سایت قوه قضائیـه)

پیرو اعلام نتایج اولیـه اعطای پروانـه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، متقاضیـان محترم مـی توانند از تاریخ 1397/04/28 بـه مدت 10 روز اعتراض خود را درون این خصوص با ورود بـه صفحه شخصی خود درون قسمت ثبت نام و پیگیری مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و انتخاب گزینـه ” ارسال شکایت ” اعلام نمایند. زمان ثبت نام دفتر پیشخوان قضایی سال95 لازم بـه ذکر هست اعتراض ها صرفا” از طریق الکترونیکی رسیدگی مـی‌گردد لذا از مراجعه حضوری جدا” خودداری فرمایید.

خبر 17 فروردین 97: اطلاعیـه پنجم فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی (منبع: سایت قوه قضائیـه)

در صورت خروج بدون تکمـیل ثبت نام به منظور ورود مجدد و ادامـه ثبت نام از قسمت ویرایش و تکمـیل ثبت نام اقدام نمایید لازم بـه ذکر هست در صورتی کـه رمز عبور خود را فراموش نموده اید با وارد نمودن شماره شناسنامـه و شماره تلفن همراهی کـه در هنگام ثبت نام ورود اطلاعات کرده اید اقدام بـه ورود نمایید .

به عنوان مثال بـه جای رمز عبور بـه شکل زیر اقدام نمایید:

اگر شماره شناسنامـه شما 154 و شماره همراه شما 09124444444 مـی‌باشد بـه شکل زیر از چپ بـه راست عمل نمایید.

15409124444444

دعوت بـه همکاری مركز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیـه- 19 اسفند 96

مركز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیـه جهت گسترش خدمات الكترونیك قضایی درون راستای تکمـیل ظرفیت این دفاتر از كلیـه متقاضیـان واجد شرایط درون تمامـی حوزه های قضایی کشور (بجز مراکز استان ها) دعوت بـه همكاری مـی نماید.

متقاضیـان واجد شرایط بعد از مطالعه اطلاعیـه های اعلامـی درون صورت تمایل اقدام بـه ثبت نام نمایند.

مـهلت ثبت نام  از مورخه 96/12/23 لغایت 97/01/31 مـی­ باشد.

ثبت نام فقط از طریق سامانـه  انجام مـی شود.

اطلاعات راجع بـه شرایط عمومـی و اختصاصی متقاضیـان درون اطلاعیـه شماره 2 از طریق سامانـه قابل دریـافت است.

پاسخ گویی بـه سوالات تنـها از طریق سامانـه امکان پذیر هست و بـه هیچ عنوان بـه مراجعات حضوری و یـا تماس تلفنی پاسخ داده نمـی‌شود.

مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی مـی باشد و در صورت اشتباه یـا مغایرت اطلاعات بـه تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نام نویسی درون این مرحله جهت ثبت تقاضا مـی باشد و متعاقباً نسبت بـه بررسی صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانـه مذکور اقدام خواهد شد.

فقط اطلاعیـه هایی كه از طریق سامانـه اعلام مـی شود معتبر بوده و سایر اطلاعیـه ها از نظر مركز آمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

شرايط عمومي متقاضيان تصدی مدیریت دفتر خدمات الكترونيك قضايي بـه شرح ذيل است:

1- تابعيت كشور جمـهوري اسلامي ايران

2- التزام عملي بـه قانون اساسي و ولايت فقيه

3- تدين بـه دين مبين اسلام و التزام عملي بـه احكام و اخلاق اسلامي

4- عدم اعتياد بـه مواد مخدر

5- عدم سوء پيشينـه كيفري

6- دارا بودن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم از خدمت نظام وظيفه براي داوطلبان مرد

7- توانايي جسمي و روحي لازم

شرايط اختصاصي متقاضيان تصدی مدیریت دفتر خدمات الكترونيك قضايي بـه شرح ذيل است:

1-دارا بودن حداقل مدرك كارشناسي درون رشته هاي مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضايي از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي يا مدرك سطح دو يا بالاتر از حوزه هاي علميه

2-داشتن حداقل بيست و پنج سال سن

3-دارا بودن پنج سال سابقه كار مرتبط با حوزه های قضایی یـا حقوقی

نکته 1: پنج سال ابتدایی سابقه کار با عنوان پیش شرط ثبت نام بوده و امتیـازی بـه آن تعلق نمـی‌گیرد

نکته 2: جهت اختصاص امتیـاز بـه مشاغلی مانند محقق و پژوهشگر درون قسمت شغلی، بایستی شخص صرفا” بـه این حرفه مشغول بوده و درنـهادهای پژوهشی مرتبط حقوقی یـا قضایی فعالیت داشته باشد.

4-دارا بودن اطلاعات پايه و مـهارت كار با رايانـه

علاوه بر شرايط عمومي و اختصاصي فوق، افرادي كه داراي سوابق خدمتي تاييد شده باشند بـه تشخيص اداره كل خدمات قضایی، درون اولويت قرار دارند.

توجه: دريافت پروانـه و اشتغال درون دفتر براي افراد ذيل ممنوع مي باشد:

1-وكلاي دادگستري و مشاوران موضوع ماده 187 و كارشناسان رسمي دادگستري

2-قضات و سردفتراني كه بـه انفصال دائم محكوم شده و اين محكوميت قطعيت يافته است

3-شاغلان بـه امر تجارت طبق تعريف ماده 2 قانون تجارت

4-كارمندان و مستخدمان دولت و كارمندان موسسات عمومي غير دولتي

نکته : کارمندان و مستخدمان دولت و موسسات عمومـی غیر دولتی درون هنگام ثبت نام نباید بـه این مشاغل مشغول بـه کار باشند

جهت دانلود فایل شـهرهای مورد نیـاز اینجا کلیک نمایید

توجه:
مـهلت ثبت نام پایـان پذیرفته است. زمان ثبت نام دفتر پیشخوان قضایی سال95 شما کاربران گرامـی مـی توانید از طریق بخش نظرات همـین صفحه (پایین این صفحه) درون خصوص  فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

اخبار و آگهی های استخدامـی ایران استخدام را در پیـام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی – تیر 96:

جهت مشاهده متن فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی (تیر سال 96) اینجا کلیک کنید

____________________________________

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی – سال 95:

جهت مشاهده متن فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی (سال 95) اینجا کلیک کنید

____________________________________

فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی – سال 92:

جهت مشاهده متن فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی (سال 92) اینجا کلیک کنید




[فراخوان تأسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی درون سال 97 ... زمان ثبت نام دفتر پیشخوان قضایی سال95]

نویسنده و منبع: کارمند پنج (شریف زاده) | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 03:24:00 +0000